Har du fått en melding fra Skatteetaten?

Skjermbilde skatteetaten

Dersom du har fått en melding om at kommunen har hentet ut ditt skattekort, så får du forklaringen her.

Altinn har gjort en oppgradering, som har gjort at kommunens lønningskontor har måtte kjøre en test for å se om alt fungerer mot det nye versjonen, Altinn3.

De har hentet skattekortene på alle ansatte samtidig, og det har samtidig skjedd en feil, som har ført til at også personer som tidligere har stått på kommunens lønningsliste har fått skattekortet sitt hentet ut.

Du kan se bort fra meldingen du har fått fra Skatteetaten. Beklager ulempen dette eventuelt har medført for deg.

Ha en fin dag videre.

Sist oppdatert

Fant du det du var på jakt etter?