Første del av prosjektet på Bergneset havn er ferdigstilt
Første del av utbyggingen ble tidligere denne måneden fullført og overtatt av Balsfjord kommune.
Overtakelsesforretningen var 6. mai på Bergneset. Både fagansvarlig for havna i Balsfjord kommune, Arnt Hansen og prosjektleder i Repstad anlegg AS, Stig Lien, var tilstede. Tilsynelatende godt fornøyde med prosessen og arbeidet så langt.
Samtidig var det oppstart på neste byggetrinn, E3, som bygging av selve kaia. Nylig har det ankommet kaipeler, så arbeidet framover vil bestå av peling, for å sikre tilstrekkelig bæreevne ved det nye kaianlegget.
Sist oppdatert
