Ordningen vil innføres gradvis og være fullt innført fra 1. juli 2018

I denne sammenheng innføres timebestilling for samtale med saksbehandlere.  Ved frammøte uten avtalt time kan du ikke forvente å få kontakt med saksbehandler. 

Telefonen/sentralbordet vil være åpen som før:

  • vintertid kl 08:00 - 15:45 (15. september - 14. mai)
  • sommertid kl 08:00 - 15:00 (15. mai - 14. september)

Timebestilling kan skje hos servicetorget på telefon 77 72 20 00, ved frammøte på servicetorget i besøkstiden eller du kan ringe saksbehandler direkte for avtale om time

Intern telefonliste

eller bruke APPEN Borgermelding (for smarttelefoner)

Når du har lastet ned denne må du første gang angi Balsfjord som kommune.
Deretter kan du melde inn ulike hendelser eller ønske om timebestilling.  Under kategori får du opp en liste med ulike kategorier som saken kan gjelde.  Er du usikker blar du deg nederst og velger "øvrig". 
Dersom du vil ha tilbakemelding fra oss må du aktivere  knappen "kontaktinformasjon".  Før du sender meldingen må du angi med symbolene "tommel opp" eller "tommel ned" om dette fra din side er en hyggelig melding eller ikke.  Når du trykker Send mottar vi en epost fra deg som vil bli behandlet videre i systemet.

Spørsmål om din eiendom?

Har du spørsmål om din eiendom, som for eksempel gebyrer, kan kan du finne mange opplysninger selv ved å benytte løsningen MinEiendom  Her må du logge inn ved hjelp av MinID (samme som i banken din)  Gjør oppmerksom på at det kun er de som står som eier av en eiendom som får opplysninger.  Du vil bl.a. også kunne se hvilke bygninger/byggetillatelser/ferdigattester som er registrert på eiendommen.